Åter tillbaks i kylan

Usch och fy !
Kom hem för ett par veckor sen och har haft en underbar weekend, möttes dock av en otrolig kyla och ett kök som inte var i närheten av det som kan kallas kök...
Att några plusgrader och lite sol kan kännas så underbart när man kliver ur planet och får en chock av MINUSGRADER!!
Har spenderat mestadels av min sjukskrivna tid nu hos Älsklingen i Åtvidaberg :) <3
Hemmafru på bortaplan?
Inväntar lite remisser och tänkte försöka ta mig till VC imorgon igen för nu har hälen bestämt sig för att strejka. Som om att det inte vore nog med händerna.. !
Kalasglad blir jag för jag ska utnyttja mitt frikort till MAX =)
Sovdags, ensam kan ju bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0