Bakslag

Det är trasigt just nu, livet alltså.
Bor på en soffa som jag i vanliga fall inte orkar befinna mig i, i mer än några timmar i sträck.
För varje steg jag har tagit i rätt riktning så kommer det någon och petar ner mig. Just nu.. Det är alltid någon som står en mycket nära, som man kanske trott för mycket på och som faktiskt försökt men som inte orkat mer.
Fungerar fint bortsett från allt runt i kring. Sover, fryser inte, kan duscha, äta och jobba. Egentligen?
Har nog insett vad överflöd innebär. Nu har jag det som finns i mina två små väskor och det tänker jag leva på!
Funderar mycket på vad jag vill och vad jag kan samtidigt som jag måste få drömma vill jag se vad som är möjligt. Trodde hela tiden att det skulle trilla på plats, och det hoppas jag att det gör. Snart för att motivera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0