Student

Mina tre år i Åtvidaberg är avklarade vilket känns både skönt och roligt men samtidigt lite sorgligt.
Studenten är genomförd och visst var det en bra dag, trots att jag var sjuk och är fortfarande och är nu inne på min 3 hostiga vecka. Alla släktingar och nära som grattat mig, det uppskattar jag verkligen. Det var en underbart trevlig dag mest överraskad blev jag av alla släktingar som faktiskt tagit sig till Åtvidaberg för att se mig springa ut!
Far min och hans föräldrar stannade kvar och inväntade mig. För inte kan man missa 3 varv runt åtvid på flaket skrikande och sjungandes för fulla muggar? Det kanske är så att man aldrig träffar vissa ur klassen igen..
Men det var härlig stämning =) Och hur kunde fröken Lundqvist bli kanoners på två cider och en champagne flaska i fickformat..`- hm
Stackars far och farfar som lurades in utav farmor och mig på McD påvägen hem innan smörgåsbord med kallskuret, och pappa som jag plågade med mitt trallande & nynnande.

Efter mer alkohol och mer mat och ytterligare ett par cider och några glas mousserande började jag fyllna till och det var dags för utgång. Hugo nästa .

Dagen toppen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0